Kansikuva

Kansikuva

lauantai 24. tammikuuta 2015

Parempaa elämää

Muistan, kuinka ehkä 10 vuotta sitten 30-vuotiaana mietin, että mun elämä on nyt tässä. Oon vaimo, äiti ja perusduunari. En ollut itseeni ja koko kuvioon ihan tyytyväinen, mutta ajattelin, että tähän on tyytyminen, mun elämä on nyt tässä ja en mä tästä enää muutu ja kehity. Koska oon jo niin vanha...

Kuinka väärässä olinkaan???



Vieläkin oon vaimo, äiti ja perusduunari, mutta myös paljon enemmän! Olen tietoisesti kehittänyt itseäni ja haluan kehittää edelleen. Olen tehnyt muutoksia, millä olen saanut lisää elämänlaatua. Painonpudottaminen ja treenaaminen ovat tietenkin olleet se isoin muutos, mutta lisäksi olen tietoisesti vähentänyt elämästäni kaikkea negatiivisuutta aiheuttavaa kuten uutisten katsomista, erilaisten huonoja viboja aiheuttavien nettivideoiden katsomista ja onpa muutama fb-tuttukin päässyt ei-seurattavien listalle sen vuoksi etten jaksa päivittäin lukea ainaista valitusta ihan mistä vaan. 

Tän hetken treeniohjelma on aika rankka. Teen vaan neljä treeniä viikossa ja niiden lisäksi parina aamuna koiran kanssa vähän pitemmän lenkin, joskus harvoin salilla treenin jälkeen aerobista. Kroppa on kuitenkin treeneistä aika väsy, osittain varmaan siksi, että treenit on aika kovia, osittain varmaan siksi, että mä olen kuitenkin jo 40v ja kyllä se varmasti on palautumisen suhteen eri asia kun 20v! 

Treenit antaa kuitenkin tällä hetkellä tosi paljon! Ja vaikka en treenien ja työn lisäksi jaksa paljon muuta tehdäkään, niin en mä tehnyt ennenkään, nyt vaan en makaa sohvalla karkkipussin kanssa :-) Tää on ehdottomasti parempaa elämää! 

Tällä viikolla tein kaksi treeniä Killen kanssa, selän ja jalat, rinnan ja hauiksen tein itsekseni ja tänään meillä oli FitFarmin pt-päivä, missä olin olkapääryhmässä, mitä veti kolme farmin huikeeta personal traineria. 

Tehtiin poikkeuksellisesti tiistaina selkätreeni. Tällä viikolla oli ihan perusmavea ja kaikki nousi, mitä oli ohjelmaan merkattu, nythän mulla on siis mavessa painot valmiina ja sen mukaan tehdään. Tää oli vielä suht kevyt viikko, vaikka tunnustettava on, että kevyttä ei rauta oo! 

Mavesarjat oli 4 x 112,5kg, 115kg, 117,5kg ja 120kg
Hyper reverse 10 x 82.5kg, 9 x 82.5kg ja 7 x 82.5kg 
Julle 3 x 8 x 70kg
Ylätalja 9 x 61kg, 6 x 69kg ja 6 x 69kg
Alatalja 10 x 60kg, 8 x 65kg ja 6 x 70kg

Keskiviikkona kävin tekemässä rinnan, hauikset ja vatsan. Ihan perustreeni, mistä ei oo ihmeempää kerrottavaa, loppuun tein fyssarin antamat liikkeet.

Killelle ilmiintyi torstaille vapaa aika, joten tehtiin ekaa kertaa ikinä jalat yhdessä! Pikkasen nousi tulokset :-)

Mulla on jalkapäivän alussa nopeusvetoja ja tein ne itsekseni alta pois, turha käyttää niihin yhteistä aikaa. Vetojen jälkeen sitten kyykyn kimppuun! Opin, että huppu pitää olla päässä, näyttää heti uskottavammalta, vaikka kyykkäisi tyhjän tangon kanssa ;-) 

Kyykky 8 x 50kg, 4 x 80kg, varsinaiset sarjat 6 x 105kg, 105kg ja 115kg
Lantionnosto 8 x 100kg, 10 x 120kg ja 8 x 150kg (pikkasen vajaita)
Leveä prässi 8 x 200kg, 7 x 250kg ja 5 x 250kg
Reiden koukistus istuen 12 x 70kg, 5 x 80kg ja 8 x 70kg
Reiden ojennus 9 x 50kg, 7 x 55kg ja 7 x 60kg
Pohje seisten & istuen



Toi kyykkysarja oli kyllä ihan huikee. Olin kuitenkin syksyllä pitkään ilman jalkatreenejä ja aloin kyykkäämään uudestaan vasta joulukuussa ja tosi pienillä painoilla. Toi vika sarja tuntui tosi tiukalta ja siinä oli kyllä semmosta voimailufiilistä. Mulla on kaulassa koru, missä lukee "believe in yourself" ja sen vikan sarjan aikana tuijotin vaan sitä!


Prässisarjojen välissä taisin Killelle sanoa, että on nää jalkatreenit vaan niin siistejä! Oon niin kaivannut tätä! Ihan erilaisiahan nää on nyt kun aikoinaan Harrin kanssa, sillon tehtiin tosi hapottavia sarjoja ja nyt on niin lyhyttä sarjaa ettei ehdi hapottaa ollenkaan! Mut meni kohteeseen! Ja ens viikolla tehdään taas yhdessä jalat ja selän teen itsekseni.

Tänään oli meidän pt-valmennuslaisten tiimipäivä Wfc:llä. Pääsin tekemään olkapäitä ja oli hyvä treeni. Meitä oli 8 treenaajaa tuossa ryhmässä ja 3 piiskuria. Tehtiin 8 liikettä ja 5 kierrosta. Hapotti. Kovaa! Aluksi mietin, että aika pienillä painoilla tehdään, kun vipareissakin oli vaan 3kg painot, mutta kyllä ne alkoi painamaan :-) Jotain ihan muuta, kun mitä tällä hetkellä muuten teen ja ihan varmasti meni kohteeseen!

Ens viikolla pääsen tekemään myös itse vihdoin vähän pt-hommia ja odotan sitä kyllä innolla! Pienesti aloitan, koska energiaa ei tosiaan oo töiden ja omien treenien lisäksi oo ihan älyttömästi, mutta yhteyttä voi ottaa, jos tuntuu yhtään siltä, että mun palveluille voisi olla tarvetta! Ja vähintään kannattaa tykätä mun fb-sivuista, sinne voi jossain vaiheessa tulla vaikka jotain arvontaa tai muuta kivaa :-)

Nyt unille. Huominen on vapaa ja kova tavoite on levätä mahdollisimman paljon! Ihanaa viikonloppua kaikille :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti