Kansikuva

Kansikuva

sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Treeneistä ja paaaljon kuvia

Ihan mahtava treenviikko taas takana! Treenaaminen selkeesti sopii mulle, oon paljon paremmalla tuulella. Oon väsyneempi, enkä jaksa miettiä niin paljon juttuja :-)

Tiistaina kävin ostamassa itselleni kisakengät! Voi olla etten noilla lavalle mene, jalka saattaa vielä pienentyä tai haluan bling blingiä tai eri malliset kengät, mutta näillä jatkossa treenaan.


Ostin kengät Tampereen Tullintorilla sijaitsevasta Biancaneven myymälästä. Biancaneve tekee myös kisabiksuja ja se on yksi vaihtoehto, mistä sitten joskus ensi vuonna lähden niitä kyselemään, ihan vielä ei onneksi ole ajankohtaista, en ihan näe vielä itseäni biksuissa :-)

Noilla olen nyt sitten treenaillut kävelyä joka päivä, parketit on kovilla, mut onneks ne on vanhat ja valmiiksi naarmuuntuneet. Olen n. 157 cm pitkä ja kun siihen laittaa n. 12 cm korkoa, niin olen suorastaan pitkä! Meidän 70-luvun keittiönkaapit tuntuu tosi matalilta ja ihmettelenkin, miten mies jaksaa yleensä noilla tasoilla ruokaa tehdä!


Kävin tuossa viikolla treenaamassa tietty myös Wolfilla. Killen kanssa treenasin tiistaina ja samalla sain vähän semmosta positiivista energiaa :-) Tehtiin selkätreeni, paljon ylä- ja alataljaa eri kahvoin, oli pudotusta ja vaikka mitä. Loppuun tehtiin mavea ja tangossa oli 120 kg, yritin sitä kyllä kovasti, mutta silmät vaan pullistui päästä, ei noussut. Tein sitten ykkösen 110 kg:lla, ihan hyvä, kun oli kuitenkin kova treeni alla.

Olkapäätreeni on varmaan tällä hetkellä mun lemppari ja voisin tehdä sitä joka päivä. Mulla on olkapäätreenissä kunkkuliikkeenä pystypunnerrus smithissä ja tein tällä viikolla sitä ekan kerran. Mulla on treeniohjelmassa 3 x 6-8 ja vähän heikolta olo tuntui, kun tota tein :-) En saanut yhdessäkään sarjassa tehtyä edes tuota kuuta toistoa pelkällä tangolla, ekat sarjat oli 5 toistoa ja viimeinen 3 :-) Mut hei, onpahan tavoitetta!!! Jos joka viikko yhdenkin toiston saisi enemmän, niin tän vuoden puolella pääsen ehkä kokeilemaan jo painojenkin lisäämistä :-)

Ton lisäksi mulla on arnold press ja sitten vipunostoja vähän joka suuntaan, teen niitä kumarassa, kylkiasennossa, sivulle ja vielä eteen. On kyllä niin mieletön poltto noiden jälkeen ja ihana! Kyllä noilla treeneillä pitäisi olkapäiden kasvaa!

Tänään oli Fitfarmin pt:n Annan vetämässä ulkotreenissä. Treenailimme tuolla Pyynikin hiekkarannalla, touhuttiin kaikenlaista mm. kahvakuulilla, köysillä ja kelkalla. Tässä kuvia vikoista liikkeistä, kiitokset Annalle kuvaamisesta!

Tässä heilautuksen kautta pään yli, vähän pelotti aluksi, että osuu päähän :-)
Ja niin se lentää :-)

Heilautuksella kuula ylös...

... ja paiskataan maahan, tähän pääsi koko kroppa mukaan. Silmät taitaa olla kiinni, kun lensi aina hiekkaa silmille!
Tässä vedettiin kelkkaa, ensin näin eteenpäin ja takaisin takaperin, se oli yllättävän vaikeaa.
Oli kyllä tosi kiva treeni ja ilmoittauduin jo seuraavallekin, kivaa!

Laitetaas vielä loppuun pari kuvaa, mitkä mies otti tänään. Jalat on mulla hyvät, yläkropan kun saisi yhtä hyväksi, niin olisin ihan huippukunnossa, ainakin dieetin jälkeen :-) Onhan noiden jalkojen eteen tehty todella paljon töitäkin ja niihin on kulunut myös paaaljon rahaa, sillä varmaan yli 40 pt-treeniä olen jalkoja lähinnä Harrin kanssa treenannut! Nyt treenailen niitä lähinnä itsekseni ja pt-treenit on omistettu yläkropalle. Mut niitä kuvia :-)



On siinä pepussakin vähän pyöreyttä, mutta lisääkin saa tulla!

8 kommenttia:

  1. Ulkotreenit näyttää kyllä todella hyviltä, asuisinpa hiukan lähempänä :)

    Näkee myös, että sitä on tehty jalkatreeniä, ei ole mennyt itku ja hammastenkiristys hukkaan ;)
    Ite olen nyt tykästynyt selkä-ja olkapäätreeneihin kun alkaa näkee olkapäissäkin jotain edistystä. Varsinkin kun ne on molemmat ihan vammaset :)

    VastaaPoista
  2. Ootko sä Aikku tulossa lauantaina Tampereelle? Jos oot, niin tuu sanomaan moi, jos mut tunnistat :-) Mä treenaan kakkosryhmässä.

    VastaaPoista
  3. Hyvä ettet kaikki kommentejani hyväksynyt. Joku sais vielä käsityksen, että olen aivan idiootti kun samat asiat moneen kertaan sanon.(eipä kauas arvio heittäis) ;)

    Joo, tulen mä, olen ryhmässä 4. Tullaan myös pikkujouluihin ja tottakai tulen moikkaamaan kun törmätään.
    Mitä treeniä uskaltaisit suositella? Olkapäät voidaan unohtaa kun ne mulla niin huonot, siis en voi treenata niitä kuin minipainoilla. Selkää tekis mieli, mutta jalatkin kaipaa aina huomiota. Ehkä pt:t on jo kyllästyneitä nelosryhmän kohdalla eikä jaksa kiduttaa ihan niin paljoa (toivossa on hyvä elää sano lapamato) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä ajattelin, että yks kommentti riittänee :-)

      Me nähdään sitten varmasti, oon posettelemassa 15:30-16:30 eli nähdään varmaan ennen/jälkeen teidän treenin ja viimeistään sitten pikkujouluissa! Mä muuten treenasikin kolmosryhmässä eli just ennen teitä.

      Mä luulen, että pt:t on vasta lämmenneet nelosryhmän kohdalla :-) Mä oon aina niin jalkoja tehnyt ja rankkaa settiä on ollut, nyt varmaankin olkapäitä tai käsiä, mahdollisesti etureidet, jos muut ryhmät täyttyy. Selkätreenikin on varmasti hyvä!

      Poista
  4. Siis upeat nuo sinun jalat, WAU! :)

    Ja tuosta pystypunnerruksesta smithissä sen verran; itselläni tuli kyseinen liike (niskan takaa tehtynä) ohjelmaan tuossa parisen kuukautta sitten ja pelkällä tangolla lähdettiin täälläkin liikkeelle mutta on kyllä sellanen liike missä saa melko nopeasti lisätä painoa! Tykkään super paljon ko. liikkeestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kia :-) Se on kyllä hyvä liike, tehtiin sitä eilen pt-treenissäkin ja nyt on tekniikkakin kuosissa. Päivittelen sitten tänne, kun saan vähän rautaa lisättyä :-)

      Poista
  5. Kyllä noita koipia kelpaa esitellä! Oot kyllä kova mimmi Satu! :D

    VastaaPoista