Kansikuva

Kansikuva

maanantai 14. lokakuuta 2013

Olkapäiden metsästystä

Tänään tein Harrin johdolla mulle taas vähän isompia olkapäitä. Oon jokusen olkapäätreenin tehnyt pt:n kanssa, mutta tää oli kyllä parhaasta päästä!

Tehtiin pystypunnerruksia rinnalta ja niskan takaa, vipunostoa sivulle taljassa, kapeaa pystysoutua ja loppuun neljän liikkeen settiä neljä kierrosta, takaolkapäitä koneessa, vipunostoja kulmassa taakse, istuen sivulle ja vielä eteen. Vähän jokaisessa tehtiin negatiivisia ja ne on kyllä aina niin tuskaa!

Treenin jälkeen olkapäitä suorastaan särki ja oli vaikeuksia ottaa pukkarissa ylähyllyltä tavaraa. Ihanan nautinnollista :-) Nyt päivän sohvalla makaamisen jälkeen kädet toimii jo normaalisti, saa nähdä mikä huomenna on tilanne. Tosi hyvin mä nykyään treeneistä palaudun, yleensä pari päivää jotain tuntuu, mutta ei mitään massiivista. Ruokavalio ja lisäravinteet siis toimii, kuten pitääkin.

Huomenna onkin jännät paikat, kun meen ekaa kertaa treenaamaan poseerausta! Pääsen korkkarit jalassa treenaamaan kävelyä ja pakollisia asentoja. Täällä IFBB:n sivuilla on hyvin nuo säännöt ja asennotkin, jos jotain kiinnostaa.

Mua ihan vähän ahistaa tää mun hervottoman pyöreä vatsakumpu tällä hetkellä ja pakollisten asentojen treenaaminen tän pömpön kanssa ei ole kovin houkuttelevaa. Mut meen hyvällä asenteella, opin paljon ja jatkan treenaamista sitten kotona! Puolentoista vuoden kuluttua pömppö on kadonnut ja mulla on poset hallussa! Jos suinkin muistan, niin pyydän Sirpaa ottamaan vähän kuvia ja laitan sitten ehkä jotain tännekin, jos ei sensuuri iske :-)

Mulla on ollut tarkoitus ottaa vähän kehityskuviakin, semmosia lihastalkoiden aloituskuvia, mutta toi maha on vienyt kuvaushalut kyllä kokonaan. Ehkä huomenna niitäkin, yksi hiilariruoka vähennän, niin en oo ehkä ihan niin turvoksissa. Saatan tuon kouluviikon jälkeen testata gluteenittomia tuotteita, ne ei ehkä turvota ihan niin paljon.

Jottei ihan kuvaton blogaus tule, niin tässä päivän herkkuateria, realia, kanaa, kasviksia, öljyä ja raejuustoa, oli niin hyvää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti